جستجو

ارور Time to update در فتوشاپ + راه از بین بردن

فتوشاپ یکی از نرم افزار های گرافیکی از شرکت ادوبی است . این شرکت به تازگی هوش مصنوعی فتوشاپ یعنی فایر فلای را معرفی نموده که توانسته سر وصدای زیادی به پا کند . کاربران با استفاده از آپدیت جدید و نصب نرم افزار فایر فلای و همچنین ورود به حساب کاربری خود میتوانند از این هوش مصنوعی بی نظیر استفاده نماید. تقریبا همه چیز دی این نسخه جدید فتوشاپ بی نظیر می باشد اما یکی از مشکلاتی که کاربران در این نسخه ها و هنگامی که به اینترنت متصل هستند این است که یک پیغام به صورت پاپ اپ در گوشه سمت راست بالا ظاهر میشود که دکمه ای برای بستن و از بین بردن این پیغام وجود ندارد. این موضوع برای طراحان اندکی آزار دهنده می باشد و چون در بالای لایه های دیگر و نرم افزار قرار میگیرد میتواند جلود دید طرح اصلی را بگیرد. حال برای از بین بردن موقت این پیغام ( تا هنگامی که نرم افزار باز است ) دو راه حل وجود دارد که در ادامه در سایت آرتیک به ان می پردازیم.

راه اول از بین بردن ارور Time to update در فتوشاپ با مینیمایز کردن

اولین راه حل که بسیار ساده میباشد تنها مینیمایز کردن یا کوچک کردن پنجره فتوشاپ است که میتواند تا هنگامی که فتوشاپ باز است دیگر این پیغام را نمایش ندهد. همانند تصویر زیر روی دکمه مینیمایز Minimize بزنید و دوباره فتوشاپ را از تسک بار Taskbar اجرا نمایید تا بزرگ شود. همین ، تا هنگامی که فتوشاپ باز است دیگر چنین اروری دریافت نمیکنید.

ارور Time to update در فتوشاپ + راه از بین بردن
ارور Time to update در فتوشاپ + راه از بین بردن

راه دوم از بین بردن ارور Time to update در فتوشاپ با کلیک روی هدر

برای این کار تنها کافیست در بالاترین قسمت تب و فضای خالی نرم افزار فتوشاپ دوبار کلیک ( دبل کلیک ) کنید تا پیغام Time to update از بین برود . این راه هم همانند راه حل بالا موقتی می باشد و تا هنگامی که نرم افزار فتوشاپ باز است پیغام نمایش داده نمی شود . همانند عکس زیر عمل کنید.

ارور Time to update در فتوشاپ + راه از بین بردن
ارور Time to update در فتوشاپ + راه از بین بردن

این پیغام برای آپدیت بتا یا همان آپدیت جدید با هوش مصنوعی ظاهر می شود و با به روز رسانی جدید دیگر خبری از این ارور نیست.

امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا ۷

امتیاز ثبت نشده!اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×