جستجو

اشتراک

طرح بنر و پوستر تخفیف نوروز + بنر سایت برای نوروز (پک پیشنهادی)

  • فرمت فایل : psd
  • سازنده :  آرتیک
  • تعداد فایل ۴ فایل psd
  • قابلیت شخصی سازی : به طور کامل
  • به همراه فونت
  • حجم فایل : 33 مگابایت

۶۵,۰۰۰ تومان

طرح بنر و پوستر تخفیف نوروز + بنر سایت برای نوروز (پک پیشنهادی)

نوروز اولین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با اول فروردین، جشن آغاز سال نو ایرانی و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از ایران باستان است. بسیاری از کسب و کار ها در این روز نیازمند تبلیغات گسترده و فروش بسیار بالا می باشند و بهترین و ساده ترین و همچنین کم هزینه ترین نوع تبلیغات برای جذب مخاطب و خریدار ، ایجاد تخفیف برای فروش می باشد.این مورد میتواند باعث جذب بسیاری از کاربران شود.از مهم ترین مواردی که میتوان کاربران را مطلع کرد ایجاد تبلیغات تصویری است .بنر ها ، پوستر ها ، کاور ها و پست های شبکه های اجتماعی میتوانند بهترین گزینه برای معرفی تخفیف ها و جشنواره ها باشند.بنابراین ما تلاش کردیم برای کاربرانی که نیازمند تبلیغات و تخفیف های گروهی در عید نوروز هستند ، پوستر و بنر هایی را طراحی کنیم که به واسطه طرح بنر و پوستر تخفیف نوروز می توانند بنر سایت برای نوروز یا طرح تخفیف برای اینستا گرام و .. داشته باشند.

 

 

 

بنر و پوستر تخفیف نوروز بنر و پوستر تخفیف نوروز بنر و پوستر تخفیف نوروز

 

این فایل که برای شما کاربران آرتیک طراحی و جمع آوری شده شامل ۴ فایل است که همه نیاز های شما را پوشش میدهد. دو عدد بنر برای بنر های اصلی سایت ( یک عدد تماما عریض ، یک عدد استاندارد ) در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.از طرفی برای معرفی در شبکه های اجتماعی یا همان سایت برای تخفیف های نوروزی پوستر یا لایه بازی طراحی شده که میتوان از آن استفاده کرد.از طرف دیگر اگر نیاز به معرفی محصولی خاص برای تخفیف بنر و پوستر تخفیف نوروزی دارید میتوانید از قالب چهارم استفاده کنید که در بسته تعبیه شده.

بنر لایه باز عید نوروز

برای استفاده بهتر و صرفه جویی در زمان برای استفاده از طرح بنر و پوستر برای تخفیف های نوروز و عید نوروز ، فایل های فونت نیز در پوشه fonts قرار گرفته و کافیست با دبل کلیک و گزینه install آن را نصب و در فتوشاپ از آن استفاده نماید.تمامی قالب قابلیت شخصی سازی را دارد و میتوانید هر بخش از آن را که نیاز دارید تغییر دهید.از طرفی این قالب به دلیل داشتن تم نوروزی و استفاده از المان های عید نوروز مناسب تخفیف های نوروزی و بنر سایت نوروزی می باشد.

دمو های آنلاین در زیر:

بنر و پوستر تخفیف نوروز
بنر و پوستر تخفیف نوروز
بنر و پوستر تخفیف نوروز
بنر و پوستر تخفیف نوروز

بنر و پوستر تخفیف نوروز

این قالب در سال ۱۴۰۱ برترین محصول آرتیک شناخته شده . بنابراین برترین محصول بنر تخفیف نوروزی در سطح وب در اختیار شما می باشد. در نوروز ۱۴۰۳ نیز میتوانید از این قالب چه در صفحه سایت خود و چه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و .. استفاده نمایید. این قالب میتواند تمام نیاز های کاربران را برای معرفی کسب و کار و لندینگ نوروزی برای تخفیف های نوروزی و فروش ویژه تامین کند. با توجه به نیاز کاربران و شرکت ها میتوان این طرح را تا حد بسیار زیادی شخصی سازی نمود.

فایل چگونه استفاده کنم؟

استفاده از فایل بسیار آسان است کافیست نرم افزار فتوشاپ را نصب داشته باشید و فایل ها را باز کنید و شخصی سازی کنید.
قابلیت ادیت به صورت کامل در نرم افزار فتوشاپ از رنگ ها تا طرح ها وجود دارد.

در صورت بروز مشکل مبلغ باز می گردد؟

در صورتی که مشکلی غیر منتظره و غیر قابل حل رخ دهد مبلغ بی قید و شرط به حسابتان باز می گردد.

توضیحات تکمیلی

برند

آرتیک

حجم فایل

33 مگابایت

فرمت فایل

PSD

تعداد فایل

4 فایل psd + فونت وزیر

مناسب برای ادیت

فتوشاپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح بنر و پوستر تخفیف نوروز + بنر سایت برای نوروز (پک پیشنهادی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×